×
ولنتاین 99، بایدها و نبایدهای خرید کادو روز ولنتاین

خرید کادوی ولنتاین 99

ولنتاین 99

خرید کادوی ولنتاین 99، موضوعی است که ممکن است این روزها ذهن شما را به خود درگیر کرده باشد. هدف از خرید کادوی ولنتاین، ابراز علاقه و دوستی نسبت به عزیزانمان است و خوشبختانه این روز، می‌تواند بهانه ی خوبی باشد برای یادآوری این موضوع به عزیزانمان. برای ایده گرفتن جهت خرید کادوی ولنتاین با ما همراه باشید.

تاریخ دقیق ولنتاین 1399:

در تقویم شمسی به دلیل این که سال 99، سالی کبیسه است، این تاریخ مصادف با روز یک شنبه 26 بهمن 1399 و 14 فوریه سال 2021 می‌باشد.

تاریخ دقیق ولنتاین

افسانه ولنتاین:

ماجرای ولنتاین به تاریخ بعد از میلاد مسیح برمی‌گردد. نظریه مطرح شده ای که به نسبت صحیح تر است، این است که در تاریخ کشور رم در زمان امپراطور کلادیوس دوم، عقیده بر این بود که مردان مجرد نسبت به مردان خانواده دار، به دلیل عدم وابستگی به خانه و خانواده، جنگاوران بهتری هستند؛ به همین دلیل ازدواج برای جنگاوران مرد، ممنوع شد. در آن زمان شخصی به نام والنتین که کشیش معبدی در نزدیکی روم بود به دلیل مخالفت با این قانون، به صورت پنهانی به زوج های جوان برای ازدواج شان کمک می‌نمود. امپراطور بعد از افشا شدن این کار، کشیش معبد را در روز 14 فوریه سال 269 میلادی گردن می‌زند. از آن بعد، از این روز به نام روز ولنتاین یاد می‌شود.

همان طور که گفته شد، ولنتاین مناسبتی است که ریشه ی آن از کشورهای غربی گرفته شده است. این مناسبت در کشور های دیگر هم اجرا می‌شود. در کشور ما ایران، برخی مردم به جای ولنتاین به روز سپندارمذگان که 5 اسفند برگزار می‌شود معتقدند. در هر صورت نیت این دو روز یکی است و آن عشق و دوستی نسبت به اطرافیانمان می‌باشد.

کادوی ولنتاین:

روز ولنتاین معروف به روز عشق و دوستی است. این روز، روز مناسبی برای هدیه دادن به عزیزانمان است. در ادامه با ما برای ایده گرفتن جهت خرید کادوی ولنتاین همراه باشید.

کادو ولنتاین

در این قسمت ما لیستی از کادوهای ولنتاین 99 را به شما معرفی می‌کنیم:

خرید گل و شکلات:

از جمله هدایای ثابتی که برای این روز می‌توان نام برد، خرید گل و شکلات است. شکلات ها را می‌توان با سلیقه و خلاقیت خودتان در منزل در قالب قلب درست کنید. توجه کنید که رنگ مخصوص این روز، قرمز رنگ است. (گل قرمز، شکلات قرمز، بسته بندی های قرمز و …). همچنین می‌توانید با درست کردن یک کیک خانگی زیبا در منزل و یا خرید کیک و انواع کاپ کیک، کوکی و … عزیزانتان را غافلگیر نمائید. این کادو، برای خانم ها و آقایان کاربرد دارد.

عروسک:

در این روز، علاوه بر گل و شکلات، شما می‌توانید از عروسک هم به عنوان یک هدیه استفاده نمایید مثل خرس قرمز و … . توجه داشته باشید مخاطب این هدیه، خانم ها هستند و برای آقایان توصیه نمی‌شود.

عطر، ادکلن، اسپری های خوشبو کننده:

عطر ها و ادکلن های زنانه و مردانه به دلیل رایحه ی خوبی که دارند از جمله هدایای منحصر به فردی در هر مناسبتی از جمله ولنتاین برای خانم ها و آقایان به شمار می‌رود؛ فقط کافی است با سلیقه ی طرف مقابلتان در زمینه انتخاب عطر مورد نظرش آشنا باشید.

لوازم آرایشی:

از جمله خرید کادوی ولنتاین، خرید لوازم آرایشی برای خانم هاست که جز هدایای محبوب به شمار می‌رود. همچنین می‌توان برای خرید هدایای مناسب لوازم آرایش در این روز به خرید لاک، خرید رژلب، خرید کرم پودر، محصولات آرایش چشم و ابرو و … اشاره کرد.

پک لوازم آرایش کادوی ولنتاین

 

از جمله هدایای دیگر در روز ولنتاین می‌توان به ست ساعت، ست کیف و کفش، ست کیف و کمربند، ست اصلاح مردانه، زیور آلات، قهوه جوش، عینک، ماگ، تابلوی نقاشی و …. اشاره کرد.

5 کادویی که نباید در روز ولنتاین به خانم ها هدیه دهید:

در این مطلب قصد داریم به مواردی که از نبایدهای خرید کادوی ولنتاین به خانم ها است، اشاره کنیم.پس با ما همراه باشید.

از جمله مواردی که جز نباید های روز ولنتاین برای کادو دادن به خانم ها است می‌توان به وسایل درون ماشین، لوازم خانه، کتاب های آموزشی، کارت هدیه و لباس اشاره کرد.