×
مقایسه کرم مرطوب کننده با آبرسان ها

مقایسه کرم مرطوب کننده با آبرسان

مقایسه کرم مرطوب کننده با آبرسان شاید در نگاه اول کار درستی نباشد و این دو محصول به عنوان یک محصول شناخته شود. اما در حقیقت این گونه نیست و این دو محصول با هم تفاوت هایی دارند. هدف نهایی این محصولات نابودی خشکی پوست، ایجاد و حفظ رطوبت کافی برای پوست می‌باشد. استفاده از آبرسان ها فقط برای افرادی که پوست خشکی دارند نمی‌باشد و بهتر است همه افراد با هر نوع پوستی که دارند از این محصول برای سلامتی پوست و به تاخیر انداختن پیری از آن استفاده کنند.

کرم های مرطوب کننده

انواع برندها و مدل های کرم مرطوب کننده و آبرسان

محصولات مراقبتی پوست به خصوص رطوبت رسان های پوست در برندها و مدل های مختلفی تولید شده اند. این محصولات برای انواع پوستی مانند پوست های خشک، چرب، معمولی، حساس و … در بازار موجود می‌باشند. برندهای مختلف این محصولات شامل: سینره، دیترون، بیتروی، کامان، شون، دکتر ژیلا، عش، آردن، هیدرودرم و … می‌باشند.

تفاوت های کرم مرطوب کننده با آبرسان:

کرم های آبرسان به لایه های شاخی پوست کمک می‌کنند تا کمبود آب این ناحیه جبران شود. آبرسان ها حاوی ترکیباتی هستند که از خروج آب و رطوبت از پوست جلوگیری به عمل می‌آورند. ظاهر آبرسان ها روان تر، رقیق تر و دارای رنگ روشن تری نسبت به مرطوب کننده ها هستند و در هنگام استفاده پوست شما را چرب نمی‌کند، بلکه پوستتان را مرطوب می‌کند.

کرم آبرسان

کرم های مرطوب کننده به پوست شما کمک می‌کند تا چربی مورد نیاز از پوست تولید شود و پوست شما را از خشکی نجات می‌دهد. این محصولات نسبت به آبرسان ها غلیظ تر و سفید تر هستند و پوست را چرب می‌کند. پایه ی اصلی ساخت این محصولات وازلین و انواع روغن هاست.

پس به طور کلی می‌توان گفت آبرسان ها آب سلول های پوستی را تامین و مرطوب کننده مانع از، از دست رفتن رطوبت موجود در پوست خواهد شد. بهتر است از این دو محصول به صورت مکمل استفاده نمود تا لطافت و سلامتی را به پوست خود هدیه ببخشیم.

کرم مرطوب کننده

دلایل خشکی پوست:

دلایل مختلفی می‌تواند در خشکی پوست تاثیر داشته باشد از جمله: تغذیه، سن، ژنتیک، آب و هوا، محصولات مصرفی مانند کرم پودر، استفاده از شوینده های مخصوص پوست به صورت مداوم و … .